Velg en side

Alt på en plass

Folk sier det er digg når de kan handle alt på en plass..
Så om det er noe du trenger som ikke står på lista vår – så fikser vi det nok likevel

Det er en jungel av tjenester der ute, og det vi er opptatt av er at du ikke skal bli så overveldet at du mister gnisten helt! 

For du MÅ nemlig ikke være overalt og ha absolut alt på plass fra første sekund for at businessen din skal bli noe av – det ordner seg litt etterhvert

Identitet

Identiteten til en bedrift er som et ansikt for en annen person. Det er det første folk ser og husker. Dette «ansiktet» viser hvem din bedrift er og hva den står for. Det kan være logoen, fargene, eller «tone-of-voice» utad.

Men identitet handler ikke bare utseende, det handler om hva bedriften tror på, og hvordan man bahandler kunder. Når alt dette legges sammen, så skapes en merkevare. En sterk merkevare er som en god historie som folk husker og vil være en del av. Det gjør at kunder kommer tilbake, og nye kunder blir tiltrukket.

Så, identitet er ikke bare logo og farger, det er hele historien om hvem firmaet er, og hva det gir til omverden. Det er nøkkelen til å stå ut i mengden og bygge en bedrift som folk elsker og stoler på.

Sosiale medier

Blir du helt matt av tanken på å få businessen din opp å gå på sosiale medier?
Har du opprettet egen Facebook-side? Profil på Instagram? Skal du på SnapChat og TikTok også?
Også må du ikke glemme å registrere deg på Google da, så du dukker opp når noen søker eter det du driver med! For husk; Synes du ikke – finnes du ikke!

Slapp av, du trenger ikke være overalt. Vi skal finne ut sammen hvor det er mest hensiktsmessig for deg å treffe målgruppa di. Ja, apropos målgruppe!

Strategi og markedsføring

Å ha en god plan er som å følge et kart til suksess: Det gir klar retning og viser veien til målene du har satt deg.
Jeg vet, det er tidkrevende og legge en god plan, men det ER så verdt det!

Det betyr at vi definerer din målgruppe, avklarer både utfordringer og positive setting du kan møte på, og vi setter mål frem i tid.
Vi jobber oss gjennom og avklarer hva som er viktig for deg og din bedrift å ha fokus på til ulike tider, og på den måten vil du føle på mye mindre stress og uro når noe skal skje.

 

Video, stories og Reels?

Video er fortsatt det virkemiddelet i markedsføring som treffer best i de fleste tilfeller.
Det som er så fantastisk er at vi går alle rundt med et videokamera i lomma omtrent 24/7 og det betyr at du faktisk kan produsere det aller meste selv.

Men hva skal jeg filme? Jeg kommer ikke på noe som jeg tror folk vil like å se på.. og ikke skjønner jeg nok om mobilen min til å filme noe særlig heller!

Rolig nå, vi kan ta en prat om det også. Vi setter opp en liste med forslag på temaer som du kan lage godt innhold om. Og for å toppe det hele så kan vi lære deg hvordan du filmer også.

 

La oss få til noe bra, sammen!

Er du usikker på hvordan du skal få fart på sakene? Hvordan du skal komme i gang, eller på hva du i det hele tatt behøver å bruke tid og penger på?
Det koster ingenting å spørre!

2 + 9 =